About Me

My photo
دختری شبگرد و تند و تلخ وگلرنگ است و مست گر بیابیدش بسوی خانه ٔ حافظ برید.

Monday, July 15, 2013

مرور دستیافتهای دو سالانه

هدفهای پارسالم وقتی که دور دریاچه دانشگاه می دویدم و دوره اشون می کردم اینها بود

مقاله های زیاد/کسب مهارت توی کارم

یادگرفتن فرانسه و تکمیل انگلیسی

کامل خوندن قرآن حد اقل برای یک بار

ورزش هر روزه

ادامه پروژه پیچیده خود-شناسی، تعریف جهان بینی



از بینشون اولی و دومی به طور نسبی به دست اومده

چهارمی شد یه روز در میون
پنجمی خیلی کم درگیرم کرد.. کم اما عمیق

سومی اصلا پیشرفت نکرد. براش وقت نذاشتم جز مواقع استیصال

امسال فرصتی نشد که روز تولدم با خودم خلوت کنم و محقق شدنشون رو ارزیابی کنم وبرای سال جدید زندگیم هدف گذاری کنم. اما

الان که تا سحر بیدار نشستم و کمی با خودم خلوت کردم، می خوام هدفهای سال 92 و سی و یک سالگیم رو بازشناسی کنم و تایید نهایی برای پیگیری جدی تر و مصمم تر



تقویت دانش و اندوخته تخصصی و مهارتهای تحقیقاتیم به هر روشی و بی ترس

اقدام جدی برای درخواست کار در موسسات تحقیقاتی استرالیا، نیوزلند و کانادا و امریکا، در کنار آمادگی برای درخواست در ایران (با شرایط مناسب).ه

تقویت زبان فرانسه و انگلیسی

عاشق شدن و زن بودن رو تمرین، حس و تجربه کردن

قرآن رو با تاریخ همراهی کردن و انطباق دادن

 مستحکم کردن و تکمیل تزشخصی خودم، اینکه باورم رو بتونم برای کسی تعریف کنم. از این بی قالبی و گستردگی و هر سویی درش بیارم. رومی رومی، یا زنگی زنگی.. آخرش هم می دونم نه رومیه نه زنگی، همین شبگردی می مونه!! همین که هست رو باید تکمیلش کنم.



امسال من تجربه جدی شغلیم رو شروع خوااهم کرد و خیلی مهمه که با توشه این کار رو بکنم و با چشم باز انتخاب کنم

برام دعا می کنین؟! یا آرزوی پیشرفت حتی؟

لازمش دارم زیـــــــــــــاد



2 comments:

  1. Che khoobe ke hadaf mizari o talash mikoni. Harekat o barekat yare haman. Omidvaram rah o tajrobeye ghashangi bashe hame ye in ha barat.

    ReplyDelete
  2. مرسی قاصدکم
    مرسی که بهم سر می زنی و حضورت رو پر رنگ تر می کنی
    دلم خیلی تنگته

    ReplyDelete